fredag 3. desember 2010

Konseptet blogging.

Det finnes mye rart å si om de som blogger. Hvorfor velger noen å dele hver minste detalj om sine liv med resten av verden? Hva oppnår de med dette? Er det ikke litt rart å publisere sine følelser og tanker så eksplisitt og så synlig for alle og enhver? Og hvorfor har dette konseptet blitt så umåtelig poplulært og interessant at man kan tjene gode penger på det og ha suksess med å forske på det?

Jeg liker ikke konseptet blogging, at folk bruker det slik som de bruker facebook, nemlig som en personlig dagbok med alle detaljer og beskrivelser av sine liv.
Det kommer jeg aldri til å gjøre. Jeg vet ikke en gang om jeg orker å skrive flere innlegg, eller i det hele tatt å ha en aktiv blogg. Men dersom jeg kommer til å fortsette, vil det være for min egen del, ikke for alle andre ubetydlige vesen som gidder å bruke tiden sin på å lese hva jeg skriver, for det kommer aldri til å bli personlig, saklig eller morsomt.

Men jeg liker å skrive, derfor kunne dette blitt et fint forum for meg å skrive på. Skrive om hva vil du kanskje spørre? Det får du enten vente å se, eller bare drite i å spørre om, desverre.

Jeg liker som sagt ikke konseptet blogging, jeg liker bare å kunne skrive.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar